Garantie en klachten



 


Klacht?

Het spijt ons om dit te vernemen, dat een artikel, onze webshop, of onze service niet aan uw eisen voldoet. 
Neem direct even contact op met onze klantenservice (let op: ivm enorme drukte momenteel enkel via whatsapp 065186599 te melden), dan overleggen we samen even hoe we dit het beste kunnen oplossen.
Indien het een klacht over een artikel betreft, stuur dan even een foto mee aub.
U ontvangt van ons dezelfde dag nog een ontvangstbevestiging, dat de klacht in goede orde is ontvangen en in behandeling word genomen.
Normaler wijze kunnen we dezelfde dag nog tot een oplossing komen,
maar mocht dit om een bepaalde reden toch iets langer duren, zullen we uiterlijk binnen 14 dagen met een uitsluitsel komen.
Mochten wij samen het geschil niet op een bevredigende manier kunnen oplossen, willen wij u erop wijzen dat er de mogelijkheid bestaat
om het geschil voor te leggen aan de geschillencommissie van Stichting Webwinkelkeur.
      Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


 





 
Wil je er ook als 1e bij zijn ?!

Wil je er ook als 1e bij zijn ?!

Giveaways, wedstrijden, actie's, sale, nieuwste items en nog veel meer.

Meld je dan via onderstaande link aan, en geef je emailadres in de rechterbalk in en meld deze ook even aan.
Aanmelden
(uitschrijven is automatisch geen recht meer op korting)

+ FOLLOW US !