Ruilen/retourneren

Item niet of beschadigd of incompleet ontvangen? Meld dit aub binnen 48 uur na (geplande) levering bij ons. Buiten deze termijn vervalt automatisch de garantie op de bezorging. 

Toch niet helemaal tevreden? Ruilen en/of retourneren is geen enkel probleem natuurlijk! Om een produkt te kunnen beoordelen dien je het toch eerst live in je handen gehad te hebben. ;)

Alle artikelen kunnen terug (* Producten die niet geruild kunnen worden zijn: bloemen, planten, gepersonalisserde items), dus ook de aanbiedingen of de sale.
Je hebt een afkoelingsperiode/bedenktijd van uiterijk 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product aan te melden voor retour (aanmelden is verplicht), ingaande op de dag van ontvangst van het product.

Het product kan alleen ongebruikt/ongedragen en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Gesealde items kunnen alléén retour indien deze ook nog geseald zijn. Items in een (kado) verpakking kunnen alléén retour genomen worden, wanneer deze ook nog onbeschadigd is, en nog verkocht kan worden als een NIEUW produkt. Tevens moeten deze items verpakt worden voordat ze retourgestuurd worden, (in een doos of plastic zak naar gelang de kwetsbaarheid)  er mag geen sticker, tape, plakband of geschreven teksten, of een retourticket  rechtstreeks op de verpakking van het artikel geplaatst worden. Aangezien deze produkten dan niet meer verkocht kunnen worden. Dus een schoenendoos met schoenen erin dient verpakt te worden in een nieuwe verzendverpakking, en mag niet enkel de schoenendoos dichtgeplakt retourgezonden worden.  Deze retouren worden namelijk geweigerd, en zijn kosten voor terugzending naar de klant, voor rekening van de klant. 

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor rekening van de klant. Te weinig gefrankeerde retouren worden verrekend met het tegoed van de retour, dus deze kosten worden alsnog de klant in rekening gebracht. Aangezien wij hier een boete voor ontvangen. Wij zullen het aankoopbedrag proberen zsm te crediteren (instant payment), met een uiterlijke termijn van 14 dagen, afhankelijk van de drukte.  
LET OP: vergeet niet de ontvangen cadeaus mee retour te sturen wanneer je hier geen recht meer op hebt i.v.m retourneren.
Zijn de cadeaus niet bijgevoegd, word de waarde van het cadeau automatisch in mindering gebracht van het tegoed waar je recht op hebt. 

Wij vergoeden de eventuele leveringskosten door ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product (bij retournering van de complete bestelling), onverwijld doch binnen uiterlijk 14 dagen volgend op de dag waarop de klant ons de herroeping meldt. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen, mogen wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot de klant aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dan de klant gebruikt heeft, tenzij de klant instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de klant.

 RETOURNEREN:
  1. Meld je retour binnen uiterlijk 14 dagen na leverdatum online bij ons aan. 
  2. Controleer goed of je ook alles compleet, incl cadeaus, labels ,sealing enz. volgens bovenstaande voorwaarden aanwezig is. Retouren die niet voldoen aan onze voorwaarden worden op kosten van de klant retourgestuurd.
  3. Pak het item weer netjes, zoals ontvangen, samen met een kopie van het retourformulier, indien mogelijk in de originele verpakking weer in. Wanneer dit niet mogelijk is mag je een plastic zak of doos gebruiken, naar gelang de kwetsbaarheid uiteraard. Retouren zonder retourbon worden niet behandeld.
  4. Je ontvangt uiterlijk binnen 2 werkdagen een retouradres van ons, afhankelijk van het desbetreffende artikel. Heb je meerdere leveringen ontvangen, krijg je ook van ons te horen of dit in één of meerdere pakketten retourgestuurd dient te worden. Bij het retour sturen van meerdere pakketten ontvang je van ons de extra retourtickets.
  5. Maak online een verzendticket aan bij een postbedrijf naar keuze, of schrijf het adres op de verpakking en geeft het bij een postagentschap af. Je mag zelf bepalen met welke dienst je het verstuurd. (dhlparcel is online het voordeligst), echter is het wel verplicht ten alle tijden gebruik te maken van een track en trace nummer. Bewaar deze ook goed tot dat je de betaling teruggestort hebt gekregen. Hiervoor is enkel en alleen de klant verantwoordelijk. Zijn er problemen met de retourzending, en er is geen track en trace aanwezig, vervalt elke vorm van vergoeding.
  6. Het pakket dient uiterlijk binnen 14 dagen na online retour aanmelding  bij ons afgeleverd te zijn. Na deze termijn nemen wij helaas géén artikelen meer terug.
  7. Na ontvangst van je artikel, word deze beoordeeld of deze voldoet aan onze voorwaarden, en ontvang je via de mail een bevestiging, waarna de terugstorting plaats vind.
  8. Wil je graag het item ruilen, dan dien je ook bovenstaande stappen te volgen, en kun je in onze webshop het nieuwe artikel bestellen.


* Producten die standaard niet geretourneerd kunnen worden zijn: bloemen, planten, en gepersonaliseerde items.

Bij vragen kun je uiteraard contact opnemen : whatsapp 06-51865966

Team ieniemieniepartys




 
Wil je er ook als 1e bij zijn ?!

Wil je er ook als 1e bij zijn ?!

Giveaways, wedstrijden, actie's, sale, nieuwste items en nog veel meer.

Meld je dan via onderstaande link aan, en geef je emailadres in de rechterbalk in en meld deze ook even aan.
Aanmelden
(uitschrijven is automatisch geen recht meer op korting)

+ FOLLOW US !